fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום תביעות ביטוח

חברות הביטוח הן גופים גדולים, חזקים ומצוידים בעורכי דין מיומנים מאוד. מבוטח שמנסה להתמודד מול חברה כזו ללא ליווי משפטי צמוד עלול לגלות שפערי הכוחות המשמעותיים,ומאפשרים בלא מעט מקרים לגוף המבטח להתנער מהמחויבות שלקח על עצמו ולדחות את הכיסוי הביטוחי. בפירמת KR ישנם עורכי דין שצברו ניסיון רב לגבי תביעות ביטוח, ולכן יכולים לשנות את מאזן הכוחות ולהוביל לתוצאות הרצויות. השירות בתחום זה כולל שיגור מכתבים שמטים את הכף לטובתכם, ניהול מו"מ מול נציגי חברת הביטוח על בסיס בקיאות שמונעת התחמקויות ובמידת הצורך גם הגשת תביעה וייצוג תקיף ונחוש בבית משפט.

על מה חשוב להקפיד כשמגישים תביעת ביטוח?

כל טענה שמופיעה בכתב התביעה יש לגבות במסמכים רלוונטיים. בעזרת עו"ד מנוסה תוכלו להגיע למומחים שיספקו את חוות הדעת הנדרשת. כמו כן יש להקפיד על אמת ולא לנסות להפריז בתיאור המקרה או בהיקף הנזק שנגרם לכם, וכמובן להיוועץ עם עו"ד המלווה בכל צעד שלכם. בנוסף, בנסיבות מסויימות, אין לציין את סכום התביעה, וזאת בשל העובדה שישנן מקרים ו/או הליכים שהנכם עשויים לקבל סכום גבוה יותר בשל נסיבות שישתנו לאחר הגשת התביעה.

מהו המועד האחרון להגשת תביעות ביטוח?

ניתן להגיש תביעת ביטוח עד 3 שנים מהמועד שבו התרחש האירוע שעבורו אתם מעוניינים להפעיל את הפוליסה. חשוב להדגיש כי פנייה לחברת הביטוח ואפילו שליחת מכתב לא מונעות התיישנות, וכי באופן כללי מומלץ לפעול בהקדם האפשרי ולפנות לעו"ד ליעוץ

מהו הצעד הראשון שיש לבצע אם חברת ביטוח לא מוכנה למלא את התחייבותה?

חברת ביטוח שטוענת כי אין הצדקה להפעלת הכיסוי הביטוחי מכוח הפוליסה, מחויבת על-פי חוק להעביר מכתב ובו מפורטים הנימוקים לדחייה. מכתב זה מסייע לעו"ד מנוסה להבין האם יש היתכנות לנקיטת הליכים משפטיים כנגד החברה. בנוסף, אם התיק מגיע לדיון בבית משפט, חברת הביטוח תהא מנועה מהלאת טיעונים שלא מצוינים במפורש במכתב הדחייה.

האם כדאי להיענות להצעת פשרה של חברת הביטוח?

ישנם מצבים שבהם המבוטח זקוק מידית לכסף, וחברות הביטוח עלולות לנצל זאת לטובת פשרה שמתאימה לאינטרסים שלה ולאו דווקא לאלה של הלקוח. פירמת KR מנהלת תיקי תביעות ביטוח על בסיס מקצועי, ויושרה מוחלטת, ובהתאם לכך תקבלו מאיתנו יעוץ משפטי שלוקח בחשבון גם את הנסיבות הספציפיות שלכם ו/או של התיקוכןאת הפער שבין הצעת הפשרה לבין הזכויות המלאות להן את זכאים.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה