fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום תביעות פיצויים

תביעות לפיצויים מוגשות הן נגד גופים ציבוריים, הן נגד חברות מסחריות והן נגד אנשים פרטיים. בכל מקרה שכזה, מומלץ להגיש את התביעה באמצעות עורכי דין בעלי ניסיון נרחב בתביעות נזיקין וביטוח. פירמת KR מספקת שירות זה על בסיס בקיאות מקצועית, למידה מעמיקה של הנסיבות הספציפיות, איסוף מסודר של כל מסמך התומך בתביעה לרבות מתן חוות דעת של מומחים מהשורה הראשונה, שעשויה להטות את הכף בבית המשפט לטובתכם, ובמטרה להשגת הפיצוי המרבי בגין כל נזק שנגרם לכם – פיזי, כספי או נפשי.

באילו מקרים ניתן לתבוע חדר כושר בגין פציעה תוך כדי אימון?

תביעות פיצויים נגד חדרי כושר מחייבות הוכחת רשלנות ו/או הפרת חובה חוקית מצד בעלי המקום, זיקה ברורה בין אותה הפרה לבין הפגיעה,וקשר מובהק בין התאונה לבין הנזק שנגרם. חשוב להדגיש כי ישנם מקרים שבהם בית המשפט פוסק כי האחריות משותפת לבעל חדר הכושר ולמתאמן. חלוקת האחריות משפיעה באופן טבעי על גובה הפיצויים, ולכן חשוב מאוד הניסיון של עורך הדין שמטפל בתיק.

מה חשוב לדעת על חוק האחריות על מוצרים פגומים?

לפי חוק זה, אם עקב פגם בייצור נגרמו לאדם שהשתמש במוצר נזקי גוף, האחריות של היצרן הינה כמעט מוחלטת. יחד עם זאת החוק מקנה ליצרנים גם מספר הגנות, ועל כן מדובר במקרים סבוכים ומורכבים. פנייה לגוף מסחרי גדול בעזרת עורך דין שהמומחיות שלו היא דיני נזיקין משפרת מאוד את הסיכוי לקבל פיצוי גם ללא הגעה לבית משפט וניהול הליך ממושך ומייגע.

מהם הנזקים שעליהם ניתן לדרוש פיצוי אחרי נפילה ברחוב בגלל מפגע?

מדרכה לא תקינה, בור לא מסומן ולא מגודר, הפרשי גובה לא סבירים, תאורה בעייתית – כל אלה נחשבים למפגעים אם הם עלולים לגרום לאדם סביר לפגיעה. האחריות היא של הרשות המקומית, ברוב המקרים, וניתן לתבוע ממנה פיצוי בגין הוצאות רפואיות, אובדן ימי עבודה, חוסר יכולת להגיע לאירוע חשוב (פגישה עסקית, טיסה, חופשה ועוד), סבל, ואם נגרמה לאדם נכות בגין הנפילה – גם היא תיכלל כמובן בתביעת הפיצויים.

מה חשוב לבצע מיד בעקבות אירוע שגרם לכם נזק?

חובה לבצע רישום מפורט וכמובן מדויק של הנסיבות ושל העובדות החשובות, לצלם את המפגע ואת הנזק הגופני, להודיע למוקד העירוני על האירוע, ובמידת האפשר כדאי לבקש מעדים למקרה את פרטיהם כדי שיוכלו לספק גם הם פרטים רלוונטיים בעתיד. אם ישנו חשש לפגיעה של ממש, מומלץ לפנות לטיפול רפואי בהקדם ולבקש מהרופא לרשום את כל התלונות שלכם וכן לוודא שמצוין גם האירוע שהוביל לפנייה. המלצה נוספת היא לפנות בהקדם האפשרי לעו"ד מנוסה, ולקבל הנחיות להמשך.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה