fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום תאונות

תאונה מכל סוג שהוא עלולה לגרום לנזק גופני, כלכלי וגם נפשי. על-מנת לקבל פיצוי הולם בגין הפגיעה – בין אם מהגורם שאחראי לתאונה ובין אם מחברת ביטוח רלוונטית – מומלץ בחום להיעזר בעורכי דין בעלי ניסיון בתחום ספציפי זה. פירמת KR מספקת ייעוץ משפטי מקיף, מסייעת בהשגת חוות דעת מקצועיות להוכחת הנזק/ים ובמידת הצורך גם תייצג אתכם בפני ערכאות רלוונטיות על-מנת להבטיח מיצוי מלא של הזכויות.

האם ניתן לתבוע פיצויים בגין פגיעה נפשית עקב תאונה?

כן. תאונה עלולה להוות אירוע טראומתי, כולל במקרים שבהם אין פגיעה גופנית. כשהטראומה פוגעת בשגרת חייו של האדם, עומדת לרשותו הזכות לתבוע פיצוי. באופן טבעי מדובר בתיקים סבוכים – גם עקב הקושי להוכיח זיקה ישירה בין התאונה לבין הקשיים הנפשיים, וגם בשל המורכבות שבחישוב הפיצוי המתאים. כתוצאה מכך, ליכולות המקצועיות וגם לאישיות של עורך הדין יש השפעה של ממש על הפסיקה.

מה חשוב לדעת על חובת ההוכחה המוטלת על מי שתובע פיצוי בגין תאונה?

במקרה של תאונת עבודה למשל, עובד שנפגע מחויב להוכיח כי האחריות לתאונה היא של המעסיק. כדאי לדעת כי בניגוד למשפט הפלילי שבו נדרשת הוכחת אשמה מעל לכל צל של ספק, דיני נזיקין "מסתפקים" ב-51%. כלומר, אם בית המשפט משתכנע כי הסיכוי שהמעסיק אכן אחראי לתאונה גבוה מהסיכוי שהוא לא אחראי, ולו באחוז בודד, התביעה תתקבל. כלל זה תקף לכל סוגי התאונות.

מהי עלות הגשת תביעת פיצוי לאחר תאונת דרכים?

עלות הגשת תביעה משתנה בהתאם לנסיבות התיק הספציפי, אך ככלל עלותה כאשר מדובר בתאונת דכים בהתאם לחוק, ונעה בין 8 אחוזים ל13 אחוזים מהפיצוי שיתקבל מחברת הביטוח.

האם יש סכום מרבי לתביעות בגין תאונות?

לא. בתי משפט שלום מוסמכים לדון בתביעות כספיות בסכום של עד 2.5 מיליון ש"ח, אבל ניתן לתבוע גם סכום גבוה יותר – בבית משפט מחוזי. חשוב לתבוע סכום שהולם את היקף הנזק שאכן נגרם. עורכי הדין של פירמת KR אמונים על הגשת תביעות מדויקות – ובעיקר רשמו הצלחות רבות בקבלת סכומי כסף גבוהים.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה