fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום תאונות דרכים

כל תאונת דרכים – גם אם לא היו בה נפגעים בנפש, ובוודאי שאם הסתיימה בפצוע/ים או הרוג/ים – היא אירוע מטלטל. על-מנת להתמודד עם ההשלכות שלה, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין מומחה לדיני תעבורה. פירמת KR פועלת בתחום זה על בסיס מחשבה מעמיקה וניסיון רחב היקף, ומתוך מחויבות מלאה לסייע למי שעבר חוויה קשה. השירותים כוללים ייעוץ משפטי לקראת שימוע בפני קצין משטרה, ייצוג בבית דין לתעבורה וגם ניהול תביעות פיצויים שמובילות לקבלת סכום הכסף המרבי האפשרי.

ממי ניתן לתבוע פיצויים אחרי תאונות דרכים?

פיצויים בגין תאונות דרכים ניתן לתבוע מחברת הביטוח של הרכב הרלוונטי. במקרים שבהם אין רכב כזה (למשל אחרי תאונת פגע וברח) או כשאין ביטוח, התביעה תתנהל כנגד הקרן לפיצוי נפגעי תאונת דרכים, גוף שמוכר גם בשם "קרנית" ושהוקם בדיוק למטרה זו. אם תאונת הדרכים התרחשה בזמן העבודה, בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה הביתה, היא מהווה גם תאונת עבודה, ועל כן יש לתבוע גם את הביטוח הלאומי.

האם יש חשיבות לשאלה מי היה אחראי לתאונה?

לא. החוק קובע במפורש כי אין חובת הוכחת אשמה על-מנת לקבל פיצוי בעקבות תאונת דרכים. למעשה, גם אם הנפגע ביצע עבירת תנועה, הוא עדיין יהיה זכאי לפיצוי.

האם ניתן לקבל סכום כסף מסוים עוד לפני סיום בירור התביעה?

כן. אם לאדם שנפגע בתאונת דרכים יש הוצאות רבות עקב הפגיעה, או שהוא לא יכול להתפרנס כפי שעשה טרם התאונה, הוא רשאי לבקש מחברת הביטוח להקדים את תשלום חלק מהסכום – על חשבון הפיצוי שייקבע בסופו של ההליך.

כיצד נקבע גובה הפיצוי למי שנפגע בתאונת דרכים?

הסכום מחושב על בסיס פרמטרים רבים ובהם גיל הנפגע, הנזק שנגרם לו, אובדן שכר עקב התאונה (כשלשם כך מחושבת יתרות שנות העבודה על לגיל הפרישה וכן השכר לפני ואחרי התאונה), משך האשפוז שנדרש, עלות השיקום, הוצאות בגין מכשירי עזר רפואיים ועוד. כמו כן נלקחים בחשבון הסבל והכאב שיצרה התאונה. באופן טבעי עו"ד מיומן מסייע למי שנפגע בתאונה למצות את כל הסעיפים ולקבל פיצוי כספי מרבי.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה