fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום עזבונות

עיזבון הוא כלל הנכסים, הרכוש, הכספים וגם החובות שהותיר אדם שהלך לעולמו. סביב העיזבון עשויים לצוץ קשיים וכן קונפליקטים, ולעתים אף נוצר צורך במינוי מנהל עיזבון. פירמת עורכי הדין KR אמונה על טיפול בסוגיות שונות הקשורות לעזבונות, תוך הקפדה על רגישות מצד אחד ועל נחישות ויעילות מצד שני, כך שניתן יהיה להגיע לתוצאות המבוקשות מבלי לערער מערכות יחסים חשובות.

באילו מקרים ממונה מנהל לעיזבון?

מנהל עיזבון נדרש כשישנם חילוקי דעות מהותיים ומשמעותיים בין יורשים, כאשר העיזבון כולל נכסים רבים או מורכבים, כשלא ניתן לאתר חלק מהיורשים, כשישנם יורשים שהם קטינים או כאלה שמונה להם אפוטרופוס, וכן במקרים שבהם העיזבון כולל חובות כבדים.

מי רשאי להגיש בקשה למינוי מנהל עיזבון?

כל אחד מהיורשים. כשישנה הסכמה בין כל היורשים, המינוי יבוצע על בסיס הגשת בקשה לרשם הירושות. במקרים אחרים יש להגיש בקשה לבית משפט לענייני משפחה.

האם מנהלי עזבונות יכולים לשנות צוואה?

כן. על-פי החוק אין מגבלות כלשהן לגבי האופן שבו יחולק העיזבון. יש להדגיש כי הסכם חלוקת עיזבון לא יכול לכלול נכסים שאינם חלק ממנו. חשוב מאוד לערוך הסכם זה עוד בטרם חולק הרכוש, וזאת משיקולי מס.

האם נדרשת הסכמת כל היורשים להסכם חלוקת עיזבון?

מנהל עיזבון רשאי להגיש לבית משפט הסכם גם שלא על דעת כל היורשים. אם אין מנהל לעיזבון, נדרשת חתימת כל היורשים על הסכם חלוקת עיזבון וחלים עליו כל הכללים של דיני חוזים. בכל מקרה מומלץ בחום להסתייע בעורכי דין מומחים לצוואות, ירושות ועזבונות, על-מנת שהזכויות שלכם לא יקופחו. פירמת KR מספקת ייעוץ וליווי משפטי בתחום העזבונות על בסיס ניסיון של שנים רבות, בקיאות מעמיקה ומחויבות מוחלטת לכל לקוח.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה