fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום ניהול נכסים

דירות, משרדים ונכסים נוספים מניבים תשואות נאות, אבל הניהול שלהם כרוך בטרחה רבה ומחייב בקיאות בשלל נושאים. פירמת עורכי הדין KR מנהלת נכסים מכל הסוגים, הן עבור תושבי חוץ והן עבור ישראלים שמבקשים לחסוך זמן ולהבטיח ניהול מיטבי. השירות מותאם באופן מושלם לצרכים הספציפיים של כל בעל נכס, וכולל בין השאר איתור שוכרים מתאימים, עריכת חוזי שכירות, גביית תשלומים, התנהלות מול אנשי מקצוע מתאימים על-מנת להבטיח תחזוקה אופטימלית, מימוש הזדמנויות למכירה ו/או קנייה של נכסים, התנהלות מול הרשויות השונות, ליווי משפטי צמוד ועוד. שירות ניהול נכסים מתבצע בשקיפות מלאה ובזמינות גבוהה.

האם כדאי להשכיר נכס לפרקי זמן קצרים?

בשנים האחרונות, מעדיפים לא מעט בעלי נכסים להשכיר דירות לתקופות קצרות, ובפרט באמצעות פלטפורמת ה-Airbnb. כדאי לדעת, כי במקרים אלה הדירה הופכת למעשה לעסק, הן מבחינת רשויות המס והן בהיבטים משפטיים רבים אחרים. הדבר משפיע כמובן על כדאיות ההשכרה ועל מדיניות התמחור, ולכן מומלץ במיוחד להיעזר בעורכי דין בעלי ניסיון בניהול נכסים.

מה חשוב לקחת בחשבון כשמבטחים נכס?

ביטוחי דירות – גם ביטוחי מבנה וגם ביטוח תכולה – הם מוצרים מודולריים באופיים. תשומת לב מלאה להיקף הכיסוי ובחירה מושכלת של ההרחבות החיוניות באמת (למשל ביטוח צד ג' שמכסה נזקים לדירות סמוכות, ועוד) מבטיחים פרמיה מינימלית מצד אחד ומצד שני שקט נפשי מלא לבעלים.

איך לפנות שוכרים סוררים בפרק זמן קצר ככל האפשר?

תביעה לפינוי מושכר ניתן להגיש בהליך מזורז, כך שהיא תתברר תוך 3 חודשים (אם אין מחלוקת על העובדות). תביעה מסוג זה ניתן להגיש רק במקרים של התחמקות מתשלום שכר הדירה או סירוב לפנות נכס כשמסתיימת תקופת השכירות. אופציה נוספת היא תביעה בסדר דין מקוצר, שבה ניתן לכלול דרישה לסעד כספי בנוסף לפינוי. תביעה מסוג זה ניתן להגיש רק על בסיס סעיף מתאים בחוזה השכירות.

על מה חובה להקפיד כשרוכשים נכס להשקעה?

מעבר לבדיקה מקצועית של הנכס כדי לוודא שהוא תקין לחלוטין וכמובן בחינה מדוקדקת של מצבו המשפטי, רצוי להתעמק גם בנעשה בסביבתו וזאת בכדי להעריך את פוטנציאל ההשבחה של הנכס. דגש קריטי נוסף הוא להשלים את העברת הזכויות בטאבו באופן מסודר. בפירמת KR תמצאו עורכי דין שצברו ניסיון רב בניהול נכסים, ובתוספת הבקיאות בתחום הנדל"ן באופן כללי, מובטחים לכם תשואה מרבית, מינימום טרחה וראש שקט בכל הקשור לטיפול בנכס.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה