fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות נחשבת לעבירה חמורה, ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא לדבוק בכלל "אם שותים לא נוהגים". אם בכל זאת נתפסתם נוהגים כשבדם יש כמות אלכוהול שחורגת מהרף המותר, חשוב מאוד קודם כל לשתף פעולה עם המשטרה, ובנוסף לפנות לקבלת ייעוץ משפטי של עורך דין תעבורה מיומן. השירות של פירמת עורכי הדין KR במקרים אלה כולל ליווי משפטי לקראת התייצבות לשימוע, הגשת ערעורים על החלטות המשטרה ובמידת הצורך גם ייצוג בפני בית דין לתעבורה.

האם ניתן למנוע הרשעה על סמך בדיקת ינשוף?

כן. הינשוף מהווה אמצעי בדיקה אמין לגילוי שכרות, אבל יחד עם זאת תחזוקה לא נאותה של המכשיר או הפעלה לא תקינה עלולות לשבש את הדיוק ולהוביל לפסילת הממצאים. עו"ד בעל יושרה יבחן בקפידה את הנסיבות הספציפיות של כל לקוח, ובהתאם יוכל לספק חוות דעת מקצועית האם ניתן להפוך את הבדיקה לבלתי קבילה.

האם רמת האלכוהול בדם משפיעה על הענישה?

החוק לא מבחין בין סוגים שונים של שכרות, ובהתאם כל חריגה מעל לרף המותר עלולה להוביל לענישה מקסימלית. יחד עם זאת השופטים רשאים כמובן להפעיל שיקול דעת ואף עושים זאת בלא מעט מקרים. גם העבר התעבורתי של הנהג שעומד לדין עשוי להשפיע על תוצאות ההליך.

מהו העונש לנהג חדש שנתפס נוהג בשכרות?

עבור נהגים חדשים עונש המינימום הוא פסילת רישיון לשנתיים. יחד עם זאת אם ישנם שיקולים ראייתיים שמעלים ספק סביר, בית המשפט ייקח זאת בחשבון ועשוי לקצר את משך השלילה. כדאי לדעת שפסילת רישיון של 3 חודשים ומעלה מחייבת את הנהג לעבור מחדש גם את מבחן התיאוריה וגם את המבחן המעשי (טסט). כמו כן הוא יזומן למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, שעלול להמליץ על פסילת רישיון נוספת, ואפילו לצמיתות. בהתאם לנהגים חדשים מומלץ במיוחד להיעזר בעורך דין בעל ניסיון רב בתיקי נהיגה בשכרות.

באילו מקרים מוחרם רכב בגין נהיגה בשכרות ואיך אפשר למנוע זאת?

קצין משטרה מוסמך להחרים רכב בעקבות כל עבירה של נהיגה בשכרות – ולאחר שימוע שנערך לנהג. ההחרמה היא לפרק זמן של 30 יום, ואם הרכב היה מעורב בתאונה – גם ל-60 או 90 ימים. עורכי הדין המיומנים של פירמת KR מספקים ייעוץ משפטי יקר ערך עוד לפני השימוע, כדי למקסם את הסיכוי שהוא לא יסתיים בהחרמת הרכב. נהג שהתייצב לשימוע ללא עורך דין ורכבו הוחרם יכול לפנות לבית משפט – רצוי מאוד בעזרת עו"ד מנוסה שיצרף נימוקים רלוונטיים על-מנת לבטל את רוע הגזירה.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה