fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום מהירות מופרזת

נהיגה במהירות המותרת על זו הקבועה בחוק היא עבירת תנועה נפוצה במיוחד, בין השאר בגלל שהמשטרה מקדישה משאבים רבים יחסית לאכיפתה. גם כשהסנקציה המופעלת היא "רק" קנס כספי או נקודות, כדאי לשקול פנייה לעורך דין תעבורה מנוסה על-מנת למנוע את רוע הגזירה, וכמובן שההמלצה הזו תקפה שבעתיים כשהעונש הוא פסילה מנהלית ל-30 ימים והעמדה לדין. פירמת KR מטפלת בתיקי מהירות מופרזת על בסיס בקיאות מקצועית מעמיקה, התעדכנות מתמדת לגבי הפסיקה בנושא ויושרה מלאה.

מה מחויבת המשטרה להוכיח לגבי תיעוד מהירות מופרזת באמצעות מד מהירות לייזר?

א. תקינות המכשיר – כולל כיול על-פי הנהלים כך שהמדידה שביצע הייתה מדויקת לחלוטין.

ב. מיומנות של השוטר – לגבי הפעלת האמצעי הספציפי.

ג. שמירה על כל כללי ההפעלה של הממל"ז – למשל, קשר עין רציף עם הרכב, שדה ראיה ללא הפרעות ועוד.

האם כדאי לערער על האמינות של מצלמות אוטומטיות?

פסיקה מפורסמת מ-2018 הטילה ספק לגבי האמינות של מערכת אכיפה אלקטרונית אוטומטית שמבוססת על המצלמות של חברת גאטסו. למרות זאת המשטרה חזרה להפעיל את המערכת, שמוכרת גם בשם א'3. ניתן לערער על דוח מהירות מסוג זה, כשהשיקולים העיקריים הם חומרת העונש והמאפיינים הספציפיים של הצילום. עו"ד מנוסה שמתנהל מתוך יושרה מוחלטת יעזור לכם להבין האם יש היתכנות לערעור ועד כמה כדאי לפעול בדרך זו.

מהי חזקת הבעלות בנוגע לעבירות מהירות?

דיני תעבורה קובעים כי בעל הרכב הוא האחראי לעבירות שונות שבוצעו תוך כדי נהיגה בו. אם הבעלים לא היה הנהג בזמן ביצוע העבירה, חובת ההוכחה מוטלת עליו. בהקשר זה כדאי לדעת שאם דוח המהירות לא מגיע אל בעל הרכב תוך 4 חודשים ממועד הנסיעה במהירות מופרזת – הוא מבוטל אוטומטית.

איך מבטלים פסילה מנהלית לאחר ביצוע עבירת מהירות?

עו"ד תעבורה מיומן יכול להגיש לבית משפט בקשה לביטול שלילת הרישיון ל-30 יום ע"י קצין משטרה. הטיעונים האפשריים הם היעדר מסוכנות של הנהג ו/או חולשה של הראיות בתיק נגדו. מומלץ לקבל ייעוץ משפטי עוד לפני ההגעה לשימוע אצל קצין משטרה וכך לשפר את הסיכוי להקדים תרופה למכה. עורכי הדין המנוסים בפירמת KR כבר סייעו לנהגים רבים שהואשמו כי נהגו במהירות מופרזת, והובילו לביטול או להפחתת העונש, בהתאם לנסיבות.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה