fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום הסכמי ממון

הסכם ממון שתוכנן בקפידה ונוסח בבהירות הוא חלק בלתי נפרד מזוגיות יציבה. בזכות הסכם שכזה אין חשש מערבוב בין אהבה לכסף, ושני בני הזוג יכולים לצאת לדרך המשותפת בראש שקט. עורכי הדין של פירמת KR מיומנים מאוד בעריכת הסכמי ממון שמגנים באופן הרמטי על הרכוש הרלוונטי ועל האינטרסים החשובים לכם. השירות ניתן מתוך תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, חשיבה לטווח ארוך ומתן מענה מדויק לכל תרחיש אפשרי במהלך החיים המשותפים.

האם ניתן לחתום על הסכם ממון גם לאחר החתונה?

כן.

כדאי לדעת כי ניתן לאשר הסכם ממון של זוג נשוי רק בבית המשפט לענייני משפחה או בבית דין רבני, ואילו הסכם טרום נישואין רשאים לאשר גם נוטריון ורשם נישואין. 

אילו סעיפים אפשר לכלול בהסכם ממון?

הסכמי ממון נועדו להסדיר את אופן חלוקת הנכסים במקרה בו בני הזוג מחליטים להיפרד. אפשר, ורצוי, לכלול בהסכם התייחסות ספציפית לכל סוגיה כספית ולכל רכוש – גם זה הקיים וגם זה שיצברו בני הזוג במהלך חיי הנישואין. אי אפשר לקבוע בהסכם ממון מה יהיה גובה דמי המזונות לילדים אחרי גירושין. עורכי הדין של פירמת KR עוברים באופן יסודי על כל פרט ופרט ומוודאים כי כולם יופיעו באופן מפורש בהסכם, ובניסוח שלא משאיר מקום לפרשנויות.

האם ישנם הסכמי ממון לידועים בציבור?

כן.

הסכם זה מוכר גם כהסכם חיים משותפים. מאחר שחוק יחסי ממון בין בני זוג לא חל על מי שלא נישאו באופן פורמלי, חשוב במיוחד להסדיר סוגיות ממוניות באמצעות הסכם מחייב. אין חובה לאשר הסכם ממון של ידועים בציבור בבית משפט, אם כי מומלץ כן לעשות זאת.

איך אפשר לבטל הסכם ממון?

קשה מאוד להוביל לביטול הסכם ממון שאושר ע"י בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני. יחד עם זאת הדבר אפשרי – במקרים של חוסר תום לב של אחד הצדדים, או כשטעות מהותית הובילה להסכמה לחתום על ההסכם. בהתאם מומלץ בחום להיעזר בעורכי דין בעלי ניסיון רב בעריכת הסכמי ממון – עורכי הדין של פירמת KR.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה