fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

התייצבות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד) עלולה להסתיים בנזק ממשי: המלצה על פסילת רישיון, לצמיתות או לפרק זמן מסוים, או התליית הרישיון, כלומר השעייתו עד למילוי תנאים מסוימים. פירמת KR מעניקה ייעוץ משפטי וליווי צמוד למי שנדרשים להתייצב במרב"ד ולמי שמבקשים לערער על החלטה שהתקבלה בו – על בסיס מומחיות בתחום דיני התעבורה הרלוונטיים, ומתוך מחויבות מלאה למנוע את אותן מגבלות חמורות.

מה חשוב לעשות כשמקבלים זימון למרב"ד?

אי התייצבות של נהג בפני המרב"ד לא מונעת כמובן מגוף זה לקבל החלטות בנוגע לרישיון שלו, ולכן חשוב להגיע במועד שנקבע. עוד יותר חשוב להיערך בהתאם, ובפרט רצוי לאסוף חוות דעת של מומחים בנוגע לכשירות לנהוג. עו"ד תעבורה עם ניסיון ספציפי לגבי המרב"ד מדריך את לקוחותיו ומסייע להם להגיע מוכנים למכון.

מה כוללות הבדיקות במכון?

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בוחן גם את ההיבטים הפיזיים לרבות בדיקת ראייה וגם את ההיבטים הנפשיים הקשורים לנהיגה. בין השאר ייתכנו מבדקי אישיות, שיחות עם פסיכיאטר ופסיכולוג, ועוד. בחלק מהמקרים מפנה המרב"ד את הנהג גם לבדיקות לאיתור סמים בשתן.

האם פרופיל 21 על רקע נפשי עלול להוביל לפסילת רישיון?

כן. המרב"ד מקבל מידע רלוונטי מבחינתו מגופים שונים, ובהם צה"ל. סעיפים נפשיים מסוימים עשויים להוביל את המכון להמליץ על מניעת מתן רישיון או על פסילת רישיון קיים. במקרים אלה מתעצמת החשיבות של הפנייה לעו"ד מיומן שטיפל בהצלחה במקרים דומים.

האם ניתן לערער על המלצות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

כן. יש להגיש ערר מנומק בתוך 30 יום ממועד קבלת ההחלטה של המרב"ד. חשוב לציין כי ישנם מקרים שבהם ההיתכנות לקבלת הערעור נמוכה מאוד, ולכן כדאי לפנות לעורך דין בעל בקיאות מקצועית ויושרה מוחלטת גם יחד. עורכי הדין של פירמת KR יבחנו בקפידה את ההמלצה שהתקבלה במכון, את הבדיקות שבוצעו ואת כלל הנסיבות – וכשישנו בסיס לערעור ירתמו את מלוא היכולות המקצועיות שלהם כדי להטות את הכף לטובתכם.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה