fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום דיני אינטרנט

השינויים הדרמטיים שחולל האינטרנט בחיים של כולנו מחייבים את המחוקקים למצוא מענה לשלל סוגיות. זהו אתגר גם עבור המשפטנים הפועלים בתחום, גם בשל העדכונים התכופים והמשמעותיים וגם כי עדיין ישנו מקום רב לפרשנות. בפירמת KR תמצאו עורכי דין בקיאים במיוחד בתחומים כמו פרטיות, זכויות יוצרים, לשון הרע, ספאם, מוניטין מקוון, חוזים צרכניים, הסכמי סודיות ובאופן כללי לגבי דיני אינטרנט. בנוסף לידע המקצועי רחב ההיקף, השירות שלנו בתחומים הנ"ל מתבסס גם על הבנה מעמיקה של אופי ההתנהלות ברשת ועל מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה.

מהו סכום הפיצוי המקסימלי בגין לשון הרע באינטרנט?

חוק איסור לשון הרע, שתקף כמובן גם לגבי פרסומים באינטרנט, מאפשר לתבוע פיצוי בסכום של עד כ-70,000 ש"ח, וזאת גם בלי להוכיח שנגרם נזק בגין אותם דברים שפורסמו. אם בית המשפט משתכנע כי הייתה כוונת זדון בפרסום, הפיצוי המקסימלי הוא כבר כ-140,000 ש"ח (הסכומים המדויקים צמודים למדד ומתעדכנים מדי חודש).

האם ניתן להגן על זכויות יוצרים באינטרנט?

לא קל לשמור על קניין רוחני בעידן שבו ישנם אינספור כלים שמאפשרים להעתיק כל תוכן – טקסט, תמונה, וידאו, אודיו וכו' – בלחיצת כפתור. הדרך האפקטיבית ביותר היא להיעזר בעורכי דין שהמומחיות שלהם היא דיני אינטרנט, לפרסם באופן בולט אזהרות בדבר שימוש לא חוקי בתכנים ולא להסס לתבוע את מי שמפר את החוק (גם אם לכאורה "כולם עושים את זה").

איך להבטיח תקפות חוזים מקוונים?

דין חוזה שנחתם באופן מקוון כדין כל חוזה אחר. על-מנת להבטיח תקפות יש לוודא כי הוא עומד בכל הדרישות הבסיסיות על-פי דיני החוזים: הצעה ברורה ומוגדרת היטב (כך שגם הלקוח ה"פשוט" יבין אותה מיד), פירוט מלא של כל אלמנט מהותי, והסכמה מפורשת של שני הצדדים. עורכי הדין המיומנים של פירמת KR יסייעו לכם לנסח חוזים מקוונים מחייבים ובכך יספקו לכם שקט נפשי.

מהו תקנון אתר ולמה חשוב להקפיד על הניסוח שלו?

תקנון אתר הוא הסכם מחייב בין בעלי האתר לבין הגולשים בו. התקנון, שכולל את תנאי השימוש, מגדיר את תחומי האחריות של הבעלים ובכך מגן עליהם מפני תביעות נזיקין. תועלת נוספת היא תרומה לשמירה על זכויות היוצרים.

מומלץ בחום לא להשתמש בתקנון סטנדרטי, משום שללא ניסוח משפטי מקצועי המותאם במדויק למאפיינים הספציפיים של כל אתר עלולים להישאר סדקים – שחושפים את בעלי האתר לנזקים שונים. גיבוש תקנון לאתר או אפליקציה הוא אחד השירותים שמספקת פירמת KR, על בסיס בקיאות מעמיקה ותשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה