fbpx

שירותי פירמת עורכי הדין KR בתחום גישור

הליך הגירושין, מייצר ברוב המקרים, רגשות מורכבים המשפיעים באופן דרמטי על היומיום, על המצב הכלכלי וכמובן על הילדים.

הליך הגישור יסייע בריכוך הזעזוע וביציאה בריאה יותר לדרך החדשה – ובפרט אם מפקידים את ההליך, הרגיש מטבעו, בידיים המקצועיות והמיומנות של עורכי הדין של פירמת KR.

עורכי הדין והמגשרים המקצועיים שלנו אמונים על ניהול הליך הגישור לקראת הגירושין ביעילות מרבית, על מציאת פתרונות יצירתיים ומיטיבים לכל קונפליקט ועל גיבוש הסכם שמבטיח את האינטרסים החיוניים של שני הצדדים.

מי חייב לבצע הליך גישור במסגרת גירושין?

בקיץ 2016 נכנס לתוקף חוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה. לפי חוק זה, לפני כל הגשת תביעה בבית משפט לענייני משפחה ובמסגרת הליך גירושין, חלה חובה לבצע הליך יישוב סכסוך הדומה באופיו להליך הגישור והמתנהל ע"י עובדות סוציאליות. את ההליך ניתן לעבור ביחידת הסיוע שליד הערכאה השיפוטית. אופציה נוספת היא שכירת שירותיו של עורך דין מומחה לדיני משפחה ובעל ניסיון בגישורים אשר יוכלו לנתב אתכם להסכם גירושין הוגן, מקצועי ויעיל שימנע סכסוכים עתידיים ויסדיר את כלל המחלוקות המשפטיות העלולות לעלות בהליך גירושין.

כמה מפגשי גישור נדרשים כדי להשלים את התהליך?

הליך הגישור במסגרת הגירושין עם עורכי הדין והמגשרים של פירמת KR מתנהל מתוך הבנת החשיבות להשלמתו בפרק זמן קצר ככל האפשר, בכדי ששני בני הזוג יוכלו לצאת לדרך החדשה ללא עיכובים מיותרים. היכולת לרכוש את אמון המתגרשים ולהוביל דיאלוג פתוח ופרקטי מאפשרת הגעה להסכם מדויק גם תוך 3-4 מפגשים.

האם ניתן לפנות לבית משפט לאחר קיום הליך גישור?

כן. הליך הגישור אינו מבטל את הזכות להיעזר בערכאות משפטיות וכלל לא פוגע ביכולת להגיע לתוצאות הרצויות.

אילו נושאים ניתן להסדיר באמצעות גישור?

הליך הגישור נועד להסדיר את כלל הסוגיות הרלוונטיות עבור בני הזוג: חינוך הילדים, מנגנון לקבלת החלטות שונות בנוגע אליהם, זמני שהות, מזונות, מדור, חלוקת רכוש, ועוד – כל זאת מתוך מבט צופה פני עתיד כדי להבטיח שותפות תקינה ואפילו נעימה גם כשלא חיים ביחד. בהתאם חשוב לבחור נכון את זהות המגשר/ת – אך ורק עו"ד ומגשר מומחה לדיני משפחה עם ניסיון מגוון בניהול תהליכי גישור.

התחלת שיחה
צריך עזרה?
פירמת עורכי הדין KR
איך נוכל לעזור? אנחנו זמינים לשיחה